Ondanks dat er zaterdag werd verloren wist Sporting Adrichem JO13-1 toch beslag te leggen op de titel.
Een van de leiders vertelde:
Team 13-1 heeft een sterk seizoen gespeeld. Van de 10 wedstrijden werden er 8 gewonnen. In totaal maakte het team 62 doelpunten, met als hoogtepunt een wedstrijd waarin er 15 keer werd gescoord.
Met hun inzet, samenspel en prestaties hebben ze laten zien dat ze echte kampioenen zijn.
Wij zijn ook trots op jullie, gefeliciteerd !!!!
